سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا از ون برای اربعین استفاده کنیم ؟

اجاره ون و اتوبوس برای سفرهای گروهی بهترین گزینه هستند، هم از نظر هزینه ای و هم از این نظر که میتوانید گروهی با کسانی که میخواهید به سفر بروید زیرا، این ون و اتوبوس ها قابلیت جا به جایی تعداد زیادی مسافر را دارد. شما با اجاره ون و اتوبوس میتوانید سفر راحت تری به کربلا داشته باشید.
تمامی اتوبوس و ون ها برای کربلا با راننده و بیمه اجاره داده میشوند. اگر تعداد شما برای سفر زیاد باشد اجاره اتوبوس برای کربلا برای شما بی شک گزینه بهتری خواهد بود.
برای رزرو و اجاره ون و اتوبوس برای کربلا میتوانید با کارشناسان ما برای اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید.

اجاره ون برای کربلا

ون هایی که در مجموعه الوون هستند در مدل ها و ظرفیت های مختلفی در اختیار شما قرار میگیرند. برای اجاره ون کربلا شما نیازی به ارائه هیچگونه مدارکی به ما ندارید زیرا ون های کرایه ای کربلا همراه با راننده به شما رنت داده میشود. بنابراین شما به راحتی میتوانید بدون ارائه هیچگونه مدارک و ضمانتی از خدمات کرایه ون برای کربلا بهره مند شوید. زمانی که شما خودرو مورد نظرتان را با راننده اجاره میکنید تمامی مسئولیت ها به عهده راننده می باشد. کلیه ون های اجاره ای برای کربلا از کیفیت و مشخصات فنی خوبی برخورددار هستند. برای داشتن این ون ها فقط کافیست تعداد مسافران، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را به ما اعلام کنید تا ما بهترین خدمات را به شما ارائه بدهیم.

 

اجاره اتوبوس برای کربلا

 

اگر قصد دارید که گروهی به کربلا بروید و تعداد نفرات شما زیاد است، بهتر است از اتوبوس یا ون اجاره ای برای سفر خود استفاده کنید. بهتر است برای سفر خود به کربلا برنامه ریزی درستی داشته باشید زیرا درماه محرم و ایام اربعین به دلیل حجم درخواست زیاد برای اجاره ون و اتوبوس ممکن است به همین دلیل هزینه های گزافی را مجبور باشید پرداخت کنید بنابراین در انتخاب موسسه اجاره خودرو خود باید دقت داشته باشید زیرا هزینه های سفر برای هر زائری بسیار مهم می باشد. شما با انتخاب اجاره اتوبوس دربستی کربلا بسته به تعداد مسافران به خوبی میتوانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید. ما در شرکت الوون با اتوبوس های معمولی و vip با بهترین خدمات برای اجاره اتوبوس برای کربلا به شما ارائه میدهیم.

اجاره سواری برای کربلا

اگر در ماه محرم شما عازم به کربلا هستید و یا اجاره ون برای اربعین قصد رفتن به کربلا را با خانواده خود دارید و تعداد اعضای خانواده شما در سفر حداکثر 5 نفر می باشد، اگر به هر دلیلی خودرویی در دسترس شما برای سفرتان به کربلا نباشد، موسسه ما برای شما خدماتی را در نظر گرفته است. شما میتوانید با هزینه کم و کیفیت عالی هر نوع ماشینی را که میخواهید نسبت به بودجه خود انتخاب کرده و رزرو کنید. شما خودرو های شخصی را از شرکت ما میتوانید هم با راننده و هم بدون راننده اجاره کنید. تمامی خودروهای سواری شامل بیمه و بهترین مشخصات فنی هستند و قبل از اینکه ماشین برای سفر به کربلا به شما داده شود از تمامی نظرها چک میشوند که در طول مسیر برای شما مشکلی ایجاد نکند.
اجاره ماشین برای کربلا یکی از راحت ترین روش های زائران می باشد.

 

هزینه های اجاره خودرو برای کربلا

همانطور که در بالا گفته شد اگر تعداد شما برای سفر به کربلا زیاد است بهتر است برای بهبود بخشیدن هزینه ها از اجاره ون و اتوبوس برای کربلا استفاده کنید. شما با اجاره کردن خودرو شخصی یا ون واتوبوس به جای کرایه کردن تاکسی میتوانید هزینه هایتان را کاهش دهید، به طور کلی هزینه کراسه ماشین در عراق نسبتا بیشتر از اجاره خودرو می باشد. کرایه تاکسی ممکن است سفر شما را کمی دشوار کند ولی با اجاره خودرو قطعا سفر شما راحت تر خواهد شد.
در این قسمت بعضی از قیمت های مسیرهای پرتردد زائران ایرانی به عراق را بررسی میکنیم.
• کرایه مهران تا سامرا 1402 حدود 10 هزار دینار می باشد.
• کرایه مهران تا نجف 1402 برای هر نفر 25 هزار دینار می باشد.
• کرایه مرز مهران تا کربلا 1402 حدود 17 هزار دینار می باشد.
• کرایه نجف تا کاظمین 1402 حدود 14 هزار دینار می باشد.
هزینه اجاره خودرو برای اربعین
هزینه های اجاره خودرو برای اربعین به نوع خودرو، مقصد و مسافتی که طی میکند دارد و به طور کلی نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. قیمت اجاره ون و اتوبوس به دلیل اینکه خارج از مرزهای ایران می باشد به صورت کیلومتری محاسبه میشود. به همین دلیل برای اطلاعات از دقیق قیمت ها بهتر است با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرایط اجاره خودرو برای کربلا

شرایط اجاره خودرو شخصی، ون یا اتوبوس در شرکت کافه رنت به این صورت می باشد که ما ارسال خودرو به تمامی مرزهای خروجی را داریم و هر نوع اجاره خودرویی برای کربلا فقط با راننده اجاره داده میشود. اجاره همراه با راننده قطعا به نفع شما خواهد بود زیرا نیاز به ارائه مدارک و ضمانت ندارید و سفر راحت تری را همراه با راننده خواهید داشت.
• فراهم کردن جای خواب، خورد و خوراک راننده به عهده مشتری می باشد.
• هزینه کاپتاژ وهزینه خروج از مرز به عهده مشتری می باشد.
• هزینه اجاره خودرو ها به صورت کیلومتری محاسبه میشود و روزانه 8 ساعت از خودروها میتوان استفاده کرد.